Search This Blog

Friday, January 14, 2011

მე ვხედავ მზეს !!

თამაშის პირველივე დღე შემიძლია ფრიად წარმატებულად ჩავთვალო, იმდენი სახალისო და დადებითი მოხდა ჩემს ცხოვრებაში, მართალია პატარ-პატარა ამბებებით,მაგრამ დღის ბოლოს ერთი დიიიიიდი სახალისო "კრებულით" ხელში აღმოვჩნდი.
1.გადავწყვიტეთ მეგობრებს ერთად აღგვენიშნა ძველით ახალი წელი. (შეხვედრის ადგილი უცვლელია: ჩემთან სახლში)
2.აგერ უკვე მე-10000 გასვლა გვქონდა მაღაზიაში (ასაკი მაინც თავისას შვება რა) ,სადაც უჩვეულოდ სახალისო ფაქტები ერთმანეთს თითქოს ჩვენდა სასიკეთოდ მიება, (ჩამოთვლად არ ღირს იმ წუთას უნდა ყოფილიყავით იქ, ვეჭვობ ასე გადმოცემა გამიჭირდება) რის გამოც სახლთან სულ რაღაც 40 მეტრში არსებული მაღაზიიდან სადღაც 30 წუთში დავბრუნდით :))
3. ღამის 11 საათზე ვალუტის გადამცვლელ პუნქტთან ვიდექით მე და თამარი , მედგრად ვაკაკუნებდით 15 წუთის განმავლობაში აშკარად გაუქმებულ სარკმელზე (რა ჩვენი ბრალი იყო 24/24 ეწერა და : )))
4.შემდეგ იყო ფოიერვერკი : ))
5. თამუნას შაკოს აღიარება რომ ძალიან ვუყვარვარ.. : )))


უდადებითესი მოვლენა : ჩემი მეგობრის "კანფეტის" მირთმევის პროცედურა, ჩაკნატუნებას რომ ვეძახით ხოლმე : ))).. (მაშინ როდესაც ყურისამატკივებელ სიჩუმეში გვძინავს 3 ადამიანს და "უუუუსაყვარლესი" ხმა გვაღვიძებს თანდაყოლილი კითხვით :რა მოხდა??? : )))))

4 comments:

  1. da tandakolili cemis survili am xmis gagonebaze :D

    ReplyDelete
  2. ასაკი,როცა დადებითი ემოციები თვითონ გპოულობენ:)

    ReplyDelete
  3. ra kargiaaa :)
    pirvelive dge ase dadebitad daicko :)

    gisurveb aseve gardzeldes :)

    ReplyDelete
  4. საინტერესო ახალი წელი დაგდგომია. :)

    ReplyDelete

Followers